چوم پیلی پیلی زنه

هر جانکنشی مره بو جه خو جا سر ویریزه.انه یاد ایه زاکه گب بو.
خودت دانی یا زاکا تاودی یا انکی شی تی پئر خانه.
خو چومه پیلی زنه وازه نیبه دستا بره کابینت دره وازه کونه لیوانا اوسانه انه گلو خوشکا بوستوبو.پارچ ابا یخچاله جا اوسانه اب دوکونه.خو دستا بره لیوانه داره پارچا نزدیکا کونه ابه صدایا ایشنوه دوکونه دوکونه اب جه میز سر فیوه بیجیر انی پا خیسا بئه.پاچا نهه میز سر لیوانا بدسا گیره تا خو لبه کنار اوره بازم فیوه انه پیرهن سر .
خو چوما پیلی پیلی زنه وازه نیبه.مرداکه صدا دیپیچه انی گوش میان: تا هسا نیده بوم کی زناکم لعنت خودای بر شیطان یعنی تو گی کی من دوروغ گم کی تی عمه پسر ترا نیگا نیگا کونه.تی دایی اون کی دئه از اوشانه.
خو دستا بره پنجره وازه کونه ایاز صوب انه دیما خوره خو چوما بازم پیله پیله زنه وازه نیبه.تیر کشه تا انه مغزه استخوان شه.
تره گم کی هر چی خوره حد و حیساب داره می مار کی دو بار اصن نه ایبار بی ایجازه یه می پئر اگر جه خانه بیرون بوشوبی خودش کمر قیشا می پئر اماده کودی .ننم شوما جه جور واموخته ایسیدی تی پئره کی نیده ییم یقین اونم ایجور شانته ی مردای بو لعنت خودای بر شیطان سیئدم بو نتانم هیچی بگم.اخه سید دخترم مگه اتو بئه؟
ایاز تمامه انه مویا خیسا کونه دست بره خو پیشانی سر خیسا بوستوبو.انی زخمان اب دهندو بو.ایجوررابه کودی خو انگوشتا بره واسینه خو لبه سر خون مزا دهایی.نیشینه تخت سر نانوایی یا به یاد اوره انه ویشتا بو نان بوانه رئه ایه.هو روزرم نانوایی صف ایسابو.صف میانی دینه دو تا چومان کی انه فاندره.به خیالی انه حواس ننابو.وامختی بیدینه کی دو تا چومان کی شینه.خو سرا واگردانه مرداکه صدا ایه کی کویا فاندری؟انه گولی خوشکا به مردای الوغه مانستان ایه انی دستا فاکشه وصفه جا بره بیرون.دو تا چوم هتو انه فاندرستی انی دیل خواستی زمین دهن وازه کونه بشه او دورون.
جان دپرکه.خو چوما پیلی پیلی زنه وازه نیبه بازم تیر کشه انه دیم خیسه.خورا جوختا زنه رختخواب میان خو دستا بره خو مو سر.هچین بوبوستوبو کولوشه جارو.ایطرفا کی بتاشتیبید دست زنه باینه تمش نرمه زیمین سر بیرون بایه.انه مزه دهه خو سرا دست زنه.
مرداکه صدا ایه:خو دستا بره انه مویا نوازش کونه هی دس زنه.گفتیدی مو خیلی کاران کونه مرا باور نامویی گفتیم اون سیرته کی خیلی کاران کونه.من ننانستیم کی تی مقنعه زیر چی خبره.مره چوش نایه کی تی مو یا بیرون باوری.ها ایپچه کاکول کی تی پیشانی رو فوکونی وسته.تره چی فرقی کونه؟ مرا اتو خوش ایه.نه بیگی من حساسییت دارم.خوایم بدانم امی مو بیرون نهه چی فرقی کونه؟ تو هم هتو من کی تی جا ببم اصن تاشم راحتا کونم.نه ائه کارا نوکونی بعضین من چیا واسی ناز بدم.
اگه بدانی چقدر ترا دوس دارم تو می همه چیزی خودتم دانی او دانشگاه میان تو ایجور دیگه بی.من وقتی شومه کلاس درس بدام جه هو روزه اول تو می دیله میان بینیشتی.تی هوش و تی خانمی.اما مرا جه تی او ریفق خوش ناموئی.امه عروسی رم مره غیضا گیفته کی اونا بوگوفتی.عروسی رئم انقدر رقص چی خبر بو؟اگه بدانی کی من چی می خون خونا خورداندو بو وقتی دییمی تی دایی و می خالا پسر تره اوتو فاندریدی.من حاضرم می جانا تره فادم.اما ایپچه می رعایتا بوکون.ادمه عاشق انه چوم کوره نیدینه.
دختره خو چوما پیلی پیلی زنه وازه نیبه.ایتا ناله کشه و خو را قشنگ درازا کونه تخت سر.
مرداکه صدا ایه . بیدین من تی واسی گم راحت تر نییی خودم ترا ببرم دوکتر و خودمم واگردانم تره کی بهتره.خا خا بعدشم هر جگا بخوایی اساس بیهینی ایسم تی رافا.مردوم از خودا خواییدی کی ایتا راننده بدارید.خا چی به مگه ایم تی مره مطب میان خوایم بیدینم دوکتر چی گه؟ترا چیکار دارم؟خوایم بیدینم خؤب معاینه کونه یا انکی یاد نشه تی فشاره خونا بیگیره.
دوختره خو چوما پیلی پیلی زنه.بچسبستوبو.انا یاد شو بو کی چه جور سر مچه داشتی؟ دست بره خو دوماغه سر ایتا پهن تیکه گوشت نهه.بیدین بازم هه سر مچه رئه چیلیک پاره کونه؟
خو ریفقانا یاد اوره.کی هر کودام چو تو نقشه کشییدی نمره فگیریدو کنایه زئیید بیا امه پارتی بوبو.
مردای گه زای ؟من کی دوست نارم پسر ببه نخوایم می جایا بیگیره خا ب اگر بو بو واسی؟ هیچی اصن ول کن.اما زای چی خواییم بوکونیم تو می دختر منم تی پسر.اگه تی دیلم بسر بامو کاره سرم بیبی زنگ بزن فوری ایم ترا برم بیرون تنها چره خوایی بیشی هر چی تره تنها یی بوشویی وسته.خاب او موقع دانشجو بی و غریب اما الان دئه ایتا زنی واسی همه جگا تی مرداکه مره بیبی.بیدین من ایتا دانه دوست دارم؟ دئه تمانا بو.فقط منم و تو.
خیلی زمات بو کی دئه هیچی نو گوفتی ایتا کوجی تو کاپره یم مرداکه مره نوکودی کی ناگاهی انه معده رو بمانه و جه فردا دئه حتا نانوایی شونم تعطیلا به.
یاد اوره کی پئر خانه چوتو خو ریفقانه مره بیرون شویی.او روزه رم نانوایی میان باز هو دو تا چوما بیده و خوره رقم زندوبو کی ائ دو تا چومان کیشین ایسه همش مرا پاییدی هیچ گبی ام می مره ناریدی.
جان انه شین مور مور به.مرداکه صدا انه تکان دهه.کویا فاندری؟کوفت ببه هو نان کی تو خوایی بیهینی.اید فایی حیاط وسط ایتا خیسی یا خو دیمه سر حس کونه باینه غروبان کی جه کوچه دئر امویی خانه انه مار ایتا پارچ اب فوکودی انه سر.
بنزینه بو تمامه حیاطا گیره.دوختره که جان گرم دکفه.انقدر گرما بئه کی دهن انه شین خوشکا به.تشنه یه خو چوما پیلی پیلی زنه وازه نیبه.دیم انه شین خیسه چوم وازه نیبه.

هیچ نظری موجود نیست:

نظرفادید